1.04.2012

Wprowadzenie

~Nowicjuszom  zawsze dostają się najgorsze zadania. I nie, żebym była zdania, że szefostwo się na mnie wyżywa, nic z tych rzeczy. Po prostu... wyjazd w środku jesieni do opuszczonego miasteczka nie napawa optymizmem. Zwłaszcza, gdy w pobliżu znajdują się moczary. Brzmi jak początek "Psa Baskerville'ów", co? Nie jestem pewna, co los przyniesie, na pewno jednak nie dam się nabrać na żadne zabobony. Ktoś, kto ukończył szkolenie z wynikiem 5,7 nie może wierzyć w gusła. Najzwyczajniej w świecie mu się nie opłaca.~


Na stację wtoczyła się lokomotywa, z mozołem ciągnąc za sobą sznur wagonów. Rozległ się świst i drzwi się rozsunęły, uwalniając tłum pasażerów, którzy z hałasem wysypali się na peron. Wysoka dziewczyna w szarym palcie podniosła wzrok znad trzymanego w ręce egzemplarza "Timesa" i powoli podeszła do pociągu. Poły płaszcza załopotały za nią niczym krucze skrzydła, gdy wskoczyła na stopień i zniknęła w głębi wagonu. Szybko znalazła miejsce i usiadła przy oknie, zasłaniając twarz gazetą. Od tej pory od wzroku wścibskich pasażerów odgradzał ją szelest zadrukowanych kartek. Mógł powstrzymać niezręczne pytania i nachalne spojrzenia, nie mógł jednak powstrzymać rozmyślań nad odpowiedzialnością, jaka na niej ciąży. Klamka zapadła - podjęła ten obowiązek. Teraz musi się zmierzyć z nieznanym.

__________
Notka z dedykacją dla Pauli! :3

2 komentarze:

  1. OJ cóż tu pisać ehh świetna notka mimo że krótka jest po prostu świetna xd miło że podoba ci się moja nawet nie spodziewałam się aż tylu miłych komentarzy i miałam jeszcze napisać że mam zamiar stworzyć kolejnego bloga a ty mi normalnie pomysł ukradłaś o ty :P ale tak szczerze to jedyny element który ma coś wspólnego między tym blogiem a moim przyszłym to to że u mnie też będzie agentka i tyle :D kocham takie opowiadania i te klimaty xd to pozdrawiam i trzymaj się bye :* :D ... całuski od Ravenei16 heh :*** :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pierwszy komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń